Geçmiş kötü anıları değiştirmede kendimden bir örnek

Hello all 


son bir kaç yazımda anlattığım geçmiş anıları düzeltme hakkında kendi yazdığım 'düzeltme hikayeleri' hakkında bir örnek vermek istiyorum. tabi isimler farklı

Örnek 1;
2- Annenim kafatası röntgen fotoğraflarını görmem
Mehmet 5-6 yaşlarında eski evde alt katta oturyorlar, güneşli bir gün annesi bir oturma odasında bir mutfakta ama genelde oturma odasında televizyon başında fasulye ayıklamakla meşgul  mehmetda evde etrafa sarmış dolanıyor bir vitrinin orda vitrini karıştırıy bir mutfağa gidip mutfağı karıştııyor.
Yatak odasına gitti, gardıropbun çekmecelerini karıştırmaya başladı. çekmecelerden birinde üstünde 'Kayseri Devlet Hastahanesi   Sn. Ayşe ......  kafatası röntgeni'  yazan eski krem kağıt renginde bir zarf gördü mektup zarfı boyutlarında biraz inceledi merak edip açmaya koyuldu. İlk 'şeyi' çıkartırken onun ne olduğunu pek anlayamadı ama bir anda şok oldu tuttuğu fotoğrafta siyah fonda beyaz gümüşi renkte bir kafatası tamdamehmetin suratına bakmaktaydı öylesine korktuki iliklerine kadar titreme geldi.
hemen ordan hızla uzaklaşarak annesine koştu.

Anne bunlar ne yaaa! dedi biraz korkmuş biraz şaşkın bir halde annesi Mehmet'ın elindeki röntgen fotoğraflarına baktı, 'oğlumm mehmet güvendesin korkma korkulacak çekinilecek bir şey yok bunda bunlar teknolojik bir aletle çekilen fotoğraflar sadece!' dedi.
-Anne ama neden böyle siyah beyaz renkte
-Oğlum onlar kemikler aletten ışınlar gönderilince bu ışınlar kemiklerin yerlerini belli eder ve onların fotoğafları çeker tamam mı?
-Yani kötü bir şey değil yani? Yani sen hasta değilsin dimi anne?
- :)  ne hastası oğlum gayet sağlıklıyım ben annen gayet sağlıklı hiç korkma sende sağlıklısın beni kaybetmeyeceksin ben hep senin yanındayım.
mehmet ve annesi birbirlerine doyasıya sarıldılar aralarında müthiş bir sevgi bağı daha kuruldu. Birbirlerini sevgiyle kucakladılar Birbilerinin güvenlerini güçlendirip arttırdılar.
- Oğlum seni çok seviyorum sen hep güvedesin hep sağlıklısın ve güven içindesin bunu unutma bende güven içindeyim ve sağlıklıyım.
Sarılmaları bitti ve annesi dedi ki  'istersen boya kalemlerini getirde şu röntgen fotoğraflarını biraz komik yapalım süsleyelim'
Mehmet sevinçle boyalarını almaya gitti  oturma odasına geldiğinde  annesi kanepenin ortasına büyük bir sehpaha çekip fotoğrafı üstüne koydu.
İkisi yanyana oturup boya kalemlerini paketinden çıkarmaya başladılar,
O kadar güzzel boyuyorlardı ki komik komik şekiller oluştu
-Bence anne turuncu boyayla göz çizelim içini mavi yapalım yeşille silindir şapka çizelim.
-Aaa evet gayet iyi olur öyle birde yanaklarına kırmızı çil yapalım çilli olsun 
ikiside kikir kikir anne oğul gülüştüler çok eğlendiler o kadar eğlendiler ki...
-Neyse anne ben arkadaşlarımla oynamaya dışarı çıkıyorum hoşçakal 
-Tamam  oğlum ama çok geç kalma tamam mı yemeğe yetiş?
-Tamam anne hoşçakal kendine iyi bak.
mehmet o an çok mutluydu meğerse o bir an korkutu fotoğraf aslında çok komikmiş korkulacak hiç bir tarafı yokmuş bunu düşününce mehmet bir kahkaha daha patlatıverdi. Çok mutluydu neşeliydi enerjikti
Ve arkadaşlarıyla oynamak için dışarı çıktığında arkdaşlarını gördü ve beraber top oynadılar.




evet dostum bak bu şeyler ciddi tamam om anımı hatırlıyorum o röntgen fotolarının gördüğüm zamanı ulan ödüm bokuma karıştı feci korktum düşününce komik gelebilir ama tüm bunları 6 yaşındaki bir çocuğun algılamasına göre düşün!


Bizi biz yapan tecrübelerimiz ateşin ne olduğunu bilmeden elini ateşe sokarsan elin yanar sende çekersin bir daha da ateşe sokmamaya dikkat edersin ok?

ve dostum bu hikayeyi yazarken gödrüğün gibi imla kurallarına vs dikkat etmedim çünkü emin ol detaylı şek,lde düşününce hikayeyi öyle bir yazıyosun ki kaptırıyosun kendini çok değişik bir duygu bu anlatılmaz yaşanır.

ve şunuda söyleleyim ben bu hikayeyi yazdıktan sonra bile yani bunları yoğun şekilde hissettkten sonra bile olumsuzu olumlu olarakk değiştirdiğim kısım 1-2 gün boyunca sürekli aklımda kalıyor yani bilinçaltımın o olay hakkındaki kayıtlarını olumluya maruz bırakıyorum ve bilinçaltının da yakıtı duygudur dostum. zaten hikayeyi yazarken emin ol duygu yoğunluğunu hissediyosun tüylerin diken diken oluyo ve sonraındada 1-2 gün boyunca lan hiç olmazsa 3-5 saat boyunca olayın o olumlu olarak değişen kısmı emin ol aklından çkık mıyo yani bilinçaltına o olumlu şeyi dayatıyoun bu mükemmel bişey. ben kendimde değişiklikleri fark ettim bile şüstelik sadece 5 adet anımı değiştirdim daha 30-40 tane daha var ve bunlar bende en çok iz bırakanlar

yani dostum işin özü geçmişimizi değiştirmek. işin özü bilinçaltını değiştirmek








Yorumlar

Popüler Yayınlar